Дякую, що завітали на мій блог, залишіть свій коментар

Використання ігрових прийомів для перевірки домашнього завдання на уроках англійської мови

Перевірка домашнього завдання є невід’ємною частиною сучасного уроку англійської мови, яка дає змогу вчителю оцінити якість засвоєння учнями вивченого матеріалу та допомогти заповнити деякі прогалини в знаннях.
     Маючи 28-річний досвід викладання англійської мови в загальноосвітній школі, я можу говорити про певні труднощі, з якими зустрічається молодий вчитель, працюючи над вказаною частиною уроку:
  1. витрачається занадто багато дорогоцінного часу на перевірку домашнього завдання і вчитель не встигає якісно пояснити та закріпити новий матеріал;
  2. виконання домашнього  завдання не контролюється взагалі, що приводить до небажаних результатів у засвоєнні учнями навчального матеріалу;
  3. вчитель має за мету тільки виявити учнів, які не виконали домашнього завдання. Як наслідок, ця частина уроку перетворюється на справжні тортури для учнів, які по тій або іншій причині не готові з виконанням домашнього завдання.

     Тому я пропоную використовувати ігрові прийоми  (game activities), які допоможуть виявити ступінь підготовки учнями домашнього завдання і допоможуть учням з недостатнім рівнем засвоїти потрібний матеріал в певній мірі. Подібні види діяльності поліпшують емоційний настрій уроку та дозволяють вчителю провести рухливі форми роботи.
   
     Activity 1. “Clever Monkey”.
Обладнання : м’яка іграшка, яку зручно кидати (напр.,мавпочка).

Типи домашнього завдання: вивчити нові слова, вивчити відповіді на запитання, вивчити 3 форми неправильних дієслів, тощо.

Правила гри: вчитель кидає іграшку одному з учнів із запитанням (напр.What is the English for…?”);якщо учень знає відповідь -  він повертає іграшку, називаючи слово; якщо учень не знає відповіді -  він кидає мавпочку тому, хто знає слово і підняв руку; в разі отримання невірної відповіді, вчитель повертає іграшку учневі, який кидає її тому, хто знає відповідь.

Примітка: слід ставити повторні запитання учням, які не дали правильної відповіді  з першої спроби, щоб проконтролювати уважність під час гри.

Activity 2. “The Best Team”.

Обладнання: дошка, 2 шматочки крейди.

Типи домашнього завдання: вивчити написання слів, вивчити написання числівників, тощо.

Правила гри: поділити клас на дві команди; команди шикуються в дві колони, паралельно одна одній; за певний час (90-120 сек.) команди повинні написати якомога більше слів на своїй частині дошки; учні по черзі  швидко виходять або вибігають до дошки;   один учасник може написати тільки одне слово; члени команди можуть радитися і допомагати один одному; членам команди дозволяється виправляти помилки; це може зробити учень, який виходить до дошки, щоб написати своє слово; зараховуються тільки вірно написані слова.



Activity 3. “Ropes”.

Обладнання: набір мотузочок одного кольору, який відповідає кількості пар в класі.

Типи домашніх завдань: вивчити або скласти  діалог, відповісти на запитання ,тощо.

Правила гри: поділити клас на дві групи;вчитель тримає набір мотузочок таким чином, щоб учасники протилежних команд міцно взялися за кінці мотузочок кожен із свого боку; вчитель відпускає мотузочки; тримаючись за кінці мотузочок, учні утворюють пари для виконання завдання.

Примітка: якщо пара складається з учнів із значною різницею в рівні засвоєння англійської мови, то слід заохотити учня , який допоміг своєму товаришу підготувати відповідь.

Activity 4. “An Exam.”

Обладнання: набір карток-білетів, на яких написані фрагменти домашнього завдання.

Типи домашніх завдань: граматичні вправи, вправи на переклад речень, переклад тексту, вивчити правило тощо.

Правила гри: учень підходить до столу вчителя і бере білет; якщо учень знає відповідь -  він відповідає без підготовки; якщо учень невпевнений у своїх знаннях, йому дається хвилина для того, щоб знайти відповідь або скористатися допомогою класу (підказкою).

Примітка: якщо домашнє завдання є письмовим, то учень повинен написати на дошці речення-завдання. Домашню вправу доцільно розбивати на окремі речення.

Activity 5. “A Snowball”.

Обладнання:  -

Типи домашніх завдань: переказ тексту або теми.

Правила гри: вчитель викликає відповідати не менше 5-ти, але не більше 10 учнів; учні шикуються в шеренгу обличчям до класу; перший учень говорить речення, другий – повторює його речення і говорить своє речення, третій повторює попередні два речення і говорить своє речення і т.д.

Примітка:
     після того, як останній учень перекаже речення своїх товаришів і скаже своє речення, вчитель звертається до класу з проханням повторити речення, яке було складене кожним із учасників гри. Таким чином тренується увага і розвиваються навички аудіювання та говоріння.

Немає коментарів :

Дописати коментар